15 listopada 2014

Wróciłam! :)

Chciałam Was wszystkich przeprosić za tak długą przerwę, ale inaczej nie mogłam postąpić. 
Opis nowego opowiadania pojawił się już w zakładce "Opowiadania". Bohaterowie pojawią się za tydzień w niedziele, a później, jak zawsze będę dodawała posty co dwa tygodnie ;).
Komentować zacznę od Waszego następnego postu, bo u niektórych mam jeszcze zaległości z rozdziałami. 
Kto chce, abym go informowała o rozdziałach, proszę, aby napisał mi to  w zakładce informowani. 
Serdecznie pozdrawiam!
Amy :)

4 komentarze:

  1. No hej;) Fajnie, że wreszcie wróciłaś;) Powiadom o prologu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że już jestem ! :) Czekam na początek ;*
    Pozdrawiam :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na pierwszą notkę !
    Dziękuję za kom u mnie.
    Ps. przywróciłam blog [plonace-serca] zobaczymy na jak długo i kiedy uda mi się napisać notkę kolejną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to czekamy, a ja zapraszam na wiersze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze, to dużo dla mnie znaczy :)