9 maja 2015

Ważne!

Spokojnie, nie zawieszam ani nie usuwam bloga, nic z tych rzeczy :D. Chciałam Was tylko powiadomić, że rozdział pojawi się dopiero za tydzień. Dlatego że po pierwsze mam bierzmowanie i muszę sie uczyć dwustu pytań, a po drugie mam u Was zaległości i chcę je nadrobić! :) Wiem, że na moje komentarze czekacie bardzo długo, ale naprawdę nie mam czasu i trochę mi wstyd, że Wy komentujecie, a ja nie, choć obiecywałam, że od razu po egzaminach będe komentować Wasze opowiadania, a także, że moje rozdziały będą pojawiały się regularnie. 
Dajcie mi troszkę czasu. Za tydzień powinien pojawić się rozdział (jak się nie pojawi, to możecie mnie ukatrupić ;p). W ostatnich miesiącach jestem trochę roztrzepana, ale niedługo wszystko wróci do normy. Bardzo Was proszę, poczekajcie trochę! :)

6 komentarzy:

  1. Rozumiem cie :)
    Będę czekać na rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie Kochana :) Te ostatnie miesiące są ciężkie :P Egzaminy gimnazjalne, matury, bierzmowania :D
    Będę czekać na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 200 pytań? my do bierzmowania uczyliśmy się podstawowych modlitw i tyle xD ale hardcore :P <3 ale powodzenia i czekamy na rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Treść tego bloga jest bardzo wyjątkowa. Widać, iż w każdy post jest włożona duża ilość świetnej pracy.
    Chciałabym zachęcić autorkę tego bloga do zgłoszenia strony, do rejestru blogów: „Czytać znaczy żyć drugi raz".

    http://czytac-zyc-drugi-raz-rejestrblogow.blogspot.com/

    Rejestr powstał niedawno i zachęca świetnych autorów do rozpowszechniania swoich prac.

    ♥♥♥

    PS. Powodzenia z pytaniami. Ja na szczęście nie miałam pytań. Uczyliśmy się pieśni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze, to dużo dla mnie znaczy :)